طلبه مهدوی

ارباب ما معلم عیسی بن مریم است ...

طلبه مهدوی

ارباب ما معلم عیسی بن مریم است ...

نوبت خداست...

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

دیگه نوبتی هم که باشه ، نوبت خــــــــــداست

چون ماه ، ماه خداست ...
خدایـــــــــــا...
هرسال که از عمرم میگذرد ، احساس میکنم که نسبت به سالهای قبل ، بار گناهم بیشتر میشود و لاجرم نیازم به استغاثه و توبه نیز بیشتر میشود ...
خدایـــــــــــا...
ممنونم که تو دوباره راه نجاتی جلوی راهم میگذاری و با وارد کردن من در ماه رمضانت ، تمام گناهان من را پاک میکنی و فرصتی دوباره به من میدهی...
چگونه شکر این نعمتت را به جا آورم ...
ولی ترس من از این است که روزی ، عمرم به ماه رمضان نرسد و من ، رمضان ندیده از این دنیا بروم ...
در آن وقت تکلیف من رو سیاه چه خواهد بود...
::نصیحت نوشت::
ای کاش تمام طول سال ، رمضان بود که در آن وقت دیگر غصه ای برای مردنم نداشتم...
  • ۹۳/۰۴/۱۰
  • رسول خلج

نظرات  (۱)

  • علی محمودی
  • سلام وب باحالی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی...
    پاسخ:
     سلام چشم حتما

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی