طلبه مهدوی

ارباب ما معلم عیسی بن مریم است ...

طلبه مهدوی

ارباب ما معلم عیسی بن مریم است ...

شیعه و امام حسین علیه السلام

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۷ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم

فرانسیس فوکویاما کتاب پایان تاریخ خود را در سه کنفرانس جهانی تورنتو، واشینگتن و اورشلیم، ارائه کرد. این کتاب در برابر کتاب برخورد تمدّن‌ها اثر «ساموئل هانتینگتون» است. فوکویاما مدّعی است که خرده تمدن‌ها و فرهنگ‌های جزئی به دست فرهنگ غالب بلعیده می‌شوند و رسانه‌ها، دنیا را به سمت دهکدة واحد پیش می‌برند و به ناچار دنیا درگیر جنگی خانمان‌سوز خواهد شد. بنابراین، برای پیش‌گیری از این جنگ باید یکی را به عنوان کدخدایی بپذیریم و در ادامه ثابت می‌کند که کدخدا، امریکا است. فوکویاما می‌گوید: این نبرد حتمی است، ولی برندة آن غرب نخواهد بود و او با اسناد و مدارک ثابت می‌کند که برندة نبردِ آخرالزّمان، شیعیان هستند. او در کنفرانس اورشلیم با موضوعیت (بازشناسی هویت شیعه ) می گوید:

شیعه هدهد است که دارای دو بال ، یک زره و یک تاج است؛ تاج آن دختر پیامبرشان، فاطمه است،زره آن حکومتی است که معروف به ولایت فقیه و روحیه ی شهادت طلبی آن هاست و دو بال آن یکی سرخ و دیگر سبز. در ادامه در توضیح آن ها می گوید :بال سبزش قیام آخرین امامشان و عدالت طلبی آن هاست و بال قرمز آن قیام خونین امام سوم آن ها حسین است ؛ این قیام مقدمه و عامل قیام مهدی است و ما اگر می خواهیم قیام آخر الزمان را دفع کنیم باید با اهداف این قیام که در راستای قیام مهدوی است مبارزه و از نشر آن جلوگیری کنیم . تنها راه این امر منحرف کردن اهداف این قیام و به بیراه کشیدن آن است . مهم ترین مکان هایی که در آن به نشر اهداف قیام کربلا پرداخته می شودهیئت های مذهبی است و ما با ایجاد انحراف در این اجتماع به این هدف برسیم.

بله این سخنان یک مححق صهیونیسم است که در بیشتر عمر خود را در زمینه پژوهش پیرامون شیعه صرف کرده
 است این فرد اعتراف می کند که پیروز نبرد آخر الزمان شیعیان هستند و البته راهکار هایی هم گفته که از این امر جلوگیری کنند . ان شا الله ما با به خرج دادن کمی بصیرت بتوانیم شبیه فوکویاما که دشمن خودش را خوب شناخت ما هم دشمن را خوب بشناسیم .

و من الله توفیق


گر نگاهی کند زهرا ...


  • ۹۳/۰۹/۱۲
  • رسول خلج

نظرات  (۱)

سلام
پیاده آماده بودم
پیاده خواهم رفت

لیاقتی نبود عنایتی شد در خیل زائران حسینی دعاگویتان باشم
حلال کنید
یا علی
پاسخ:
سلام برادر
گر چه به ما عنایت نشد ....
التماس دعا 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی